Προγράμματα

το γυμναστήριο μας προσφέρει πολλές επιλογές εκγύμνασης

αναλυτικά,

  •  Reformer Pilates 
To Reformer σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Joseph Pilates και είναι το πιο γνωστό όργανο της μεθόδου Pilates.
• Γυμνάζει ολο το σώμα κ μας δίνει τον έλεγχο της αναπνοής μας
• Προσφέρει ορθοσωμια κ βοήθα στην συμμετρικήσταση του σώματος
• Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας , δίνει μεγαλύτερο ευρως κίνησης στις αρθρώσεις μας κ βελτιώνει την ευλυγισία των μυών
• Το Reformer (κρεββάτι) δημιουργεί ιδιαίτερες συνθήκες τόσο αντίστασης όσο και υποστήριξης στην άσκηση με ένα πολύ στοχευμένο και μοναδικό τρόπο.
• Με οδηγό πάντα τις βασικές αρχές του Pilates, η άσκηση στο Reformer αποκτά ιδιαίτερη σημασία πετυχαινοντας ενδυνάμωση σε ολο τα σώμα δίνοντας έμφαση στους κοιλιακους και τον κορμό γενικότερα επιτυχανοντας την σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης και της λεκάνης
Όλα αυτά το καθιστούν το πιο δημοφιλές όργανο της μεθόδου Pilates σε ασκούμενους. Συνιστάται για όλες τις ηλικίες και για αποκατάσταση απο τραυματισμους.
  • Spinning- indoor cycling 
Το Indoor Cycling περιγράφει μια πολύ έντονη ενεργειακά διαλειμματική προπόνηση στην οποία μπορείς να κάψει μέχρι και 1000 θερμίδες ανα προπόνηση. Ετσι το σώμα μας έχει μια πλήρη προπόνηση στοχευμένη στους γλουτούς, τους τετρακεφάλους, τις γάμπες και τους δικεφάλους και φυσικά σε όλο το καρδιοαναπνευστικό σύστημα του οργανισμού.
  • Trx

γυμναστική με ιμάντες TRX που αναπτύσσει τη δύναμη την ισορροπία και προκαλεί καύση του λίπους,εκγύμναση του σώματος με χρησιμοποίηση του δικό σας βάρους.

  • Tabata

άσκηση σε σετ τεσσάρων λεπτών που καίει το λίπος ακόμα και 36 ώρες μετά τη προπόνηση

 

  • Aerial

ενδυνάμωση γράμμωση αλλά και ευλυγισία αποκτάει κάποιος με το είδος αυτό,

επίσης γίνεται αποσυμπίεση και ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης αλλά και μυοσκελετική απελευθέρωση

  • Pilates

σε 10 μαθήματα νιώθετε τη διαφορά,σε 20 μαθήματα βλέπετε τη διαφορά,σε 30 μαθήματα η διαφορά είναι ορατή και στους άλλους.Joseph Pilates

  • Cross training – Fat burn – Trx cross

πολυαρθρικές ασκήσεις που προκαλούν αύξηση του μεταβολισμού καύση του λίπους και σύσφιξη,όλα σε ένα μάθημα που υπόσχεται αποτελέσματα

  • Bosu

ενεργοποιήστε ταυτόχρονα πολλές μυικές ομάδες με τη μπάλα bosu η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από αρχαρίους όσο και από προχωρημένους,με τη bosu αυξάνεται η δύναμη η μυική αντοχή και ο μεταβολισμός και η ισσοροπία

  • Bootcamp

ένα μάθημα πρόκληση για τους ασκούμενους που θέλουν να αυξήσουν την αερόβια ικανότητα τους και τη φυσική κατάστασή τους

 

οι υπηρεσίες του γυμναστηρίου και οι τιμές αναλυτικά:Υπηρεσίες